Projektit / Graafinen Suunnittelu / Espoon Hissi yritysidentiteetti

Case: Yritysidentiteetin suunnittelu
Aikataulu: 5/2011
Asiakas: Espoon Hissi Oy
Tekijät: Design Reform Oy
Täyden palvelun hissihuoltoyritys Espoon Hissi halusi päivittää yritysilmeensä yhtä aikaa organisaatiouudistuksen kanssa. Meillä Reformissa on pitkä kokemus yritysilmeiden rakentamisesta ja päivittämisestä muutostilanteissa. Uudistustyö aloitettiin järjestämällä yhteinen workshop-päivä lokakuussa 2011.
Workshop-päivän aikana kartoitettiin uudistuksen tarve, tavoitteet ja aikataulu. Kävimme tarkkaan läpi yrityksen tarjoamat palvelut, tulevaisuuden mahdollisuudet ja haasteet sekä olemassa olevan viestintä- ja markkinointimateriaalin.
Idearikkaan päivän tuloksena löytyi useita uusia suuntaviivoja niin liiketoiminnan tehostamiseen, asiakaspalveluun kuin viestintäänkin. Yhtenä esimerkkinä tästä on Espoon Hissin tarjoama rahoituspalvelu modernisointikohteisiin.
Liikemerkin uudistuksessa päädyttiin lopulta kevyeen päivitykseen. Liikemerkkiä päivitettäessä halutaan usein pitää yhteys vanhan liikemerkin muotokieleen. Näin teimme myös Espoon Hissin logossa. Muuttamalla asettelua ja nimenkirjoitustapaa, saatiin liikemerkkiin huomattavasti modernimpaa ilmettä.
Websivusto uudistettiin rakenteeltaan ja sisällöltään markkinoivampaan suuntaan. Uusia sisältöalueita ovat mm. taloyhtiöille ja suunnittelijoille suunnatut osiot. Modernisointi- ja rahoituspalvelut nostettiin myös entistä näkyvämmin esille.
Sivuston lisäksi suunnittelimme yritykselle uuden ilmeen mukaiset palvelusymbolit, lomakkeiston, autoteippaukset ja esitteet.
Reijo Markku
Toimitusjohtaja
Lähetä meille muitta mutkitta kuvaus projektistasi, joka kaipaa lisäsuunnittelua ja muotoilua. Perehdymme siihen Reformin tiimissä ja otan Sinuun yhteyttä toimenpide-ehdotuksella tai jos mahdollista tarjouksella.